Gå til sidens hovedinnhold

Jan Jarlseth: Dårlig kundebehandling hos Altibox

Artikkelen er over 3 år gammel

– Årsprisen økte med 20 prosent uten videre, sier Jan Jarlseth.

Leserinnlegg Dette er et debattinnlegg. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.

– Som kunde av Altibox fiber er jeg overrasket over at produktet plutselig endres. De fjerner et produkt til en årspris på 5.988 kroner, uten å tilby noe tilsvarende. Det nye produktet er raskere 80/80 nett, til prisen av 7.548 kroner i året, en økning på over 20 prosent. Dette er rett og slett dårlig kundebehandling, de endrer det uten videre. Dette er enkelt, de sender bare en e-post til sine kunder om at nå går prisen opp. Altibox er en bedrift som etter medias omtale går meget godt, de kunne tilgodese sine kunder. Det finnes vel flere aktører i markedet, sier Jan Jarlseth.

Salgs- og markedssjef Viktor Moholdt i Fiber1 svarer følgende på kritikken:

– Vi har et produkt som går ut av vårt sortiment, kundene flyttes over på et bedre produkt som gir kunden dobbelt så kraftig hastighet, og derav vesentlig bedre brukeropplevelse.

Kommentarer til denne saken